Pro významného klienta z oboru automatických hasících systémů hledáme Asistenta/ku vedení společnosti s AJ.
Náplň práce:
Administrativní a organizační činnosti pro vedení společnosti, spolupráce s externí účetn í, zpracování podkladů, faktur, docházky, podkladů pro mzdy, přehled o činnosti servisních techniků, podpora vedení společnosti.
Očekáváme:
SŠ vzdělání
praxi v obdobné pozici
znalost AJ na úrovni B1
výhodou znalost účetních vazeb
komunikační dovednosti
samostatnost a spolehlivost
uživatelskou práci s MS Office
uvítáme reference a foto
Nabízíme:
pracovní poměr
nástup ihned nebo dle dohody
nástupní mzdu 40 - 45.000 Kč
vývoj mzdy po zkušební době
pracovní dobu 8 - 16
přátelský tým
zázemí menší stabilní soukromé společnosti
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: raisova@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 724 718 287, Mgr. Tereza Raisová, PhD.