Pro významného klienta, společnost zabývající se prodejem zdravotnické techniky a gastro vybavení, hledáme Obchodního referenta/ku.
Náplň práce:
Příprava smluv a dokumentace k realizaci zakázek, firemní administrativa, objednávání zboží, fakturace zboží a služeb, řešení reklamací, komunikace s dodavateli, evidence obchodních případů a další administrativní úkoly, řešení požadavků obchodních zástupců.
Očekáváme:
SŠ/VŠ vzdělání
minimálně 3 roky praxe na administrativní pozici
NUTNÁ znalost přípravy obchodních smluv a obchodní dokumentace k zakázkám
znalost AJ
spolehlivost, samostatnost a důslednost
příjemnou komunikativní osobnost
uživatelskou práci s MS Office, tabulky
přivítáme reference a foto
Nabízíme:
pracovní poměr na dobu neurčitou
nástup ihned nebo dle dohody
nástupní mzdu 35 - 40.000 Kč
flexibilní pracovní dobu
5 týdnu dovolené
práci v příjemném kolektivu
vzdělávání a osobní rozvoj
příspěvek na stravování
nadstandardní preventivní zdravotní péči
50% slevu do 4* wellness hotelu v horách
firemní akce a aktivity
perspektivu v rostoucí dynamické společnosti
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: snydrova@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 606 057 607, PhDr. Markéta Šnýdrová, PhD.