Pro našeho významného klienta, úspěšnou účetní a daňovou kancelář, hledáme vhodné kandidáty na pozici Mzdová/ý účetní.
Náplň práce:
Příprava a zpracování personálních dokumentů zaměstnanců klienta (cca 450 lidí) před nástupem, v průběhu trvání pracovního poměru i po jeho skončení, zpracování mezd zaměstnanců s rovnoměrným i nerovnoměrným rozvržením pracovní doby s nepřetržitým provozem, výpočet vyrovnávacího období, výpočet srážek ze mzdy, účast na kontrolách OSSZ, ZP a inspektorátu práce, komunikace s provozními vedoucími klienta, komunikace s exekutory a insolvenčním správci, roční zúčtování daně, prohlášení poplatníka k dani.
Očekáváme:
VŠ/SŠ vzdělání
min. 5. letou praxi v oboru
znalost mzdové legislativy a souvisejících předpisů
pečlivost, samostatnost, kolegialitu
přátelské a komunikativní jednání
schopnost práce s dokumenty v digitální podobě
používání personálního a mzdového SW PAMICA
znalost MS Office a SharePoint
VÝHODOU znalost AJ
ŘP skupiny B
prokazatelné reference
přivítáme foto
Nabízíme:
pracovní poměr
nástup 5.1.2026 nebo dle dohody
nástupní mzdu 50 - 60.000 Kč
po zaučení možnost vývoje mzdy až na 75.000 Kč
pružnou pracovní dobu (pevný čas 8:30-14:30)
možnost Home Office
notebook, tablet iPad Pro
mobil iPhone s neomezeným voláním
5 týdnů dovolené, 4 dny sick days
parkování u kanceláře
stravenkový paušál
různé příspěvky PP/ŽP/DIP
možnost studia jazyků
zázemí úspěšné společnosti s tradicí
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: snydrova@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 606 057 607, PhDr. Markéta Šnýdrová, PhD.

